Kakavov chia puding

Nova ideja za zajtrk, ki ga lahko pripravimo vnaprej. Chia puding ostane v hladilniku do pet dni. Struktura chia pudinga je nekoliko zdrizasta, zato morda ne bo za vsakogar ta zdrava različica zajtrka. Ne pozabimo, chia je zdrava, saj vsebuje veliko antioksidantov in omega3 maščobnih kislin, zato jo vsekakor velja umestiti v naš jedilnik. Nekje sem prav tako prebrala, da je chia super živilo in da povečuje življenjsko energijo. Že mora držati… 😀

Meni je najboljša z dodatkom kakava in pred postrežbo okrašen s svežim sadjem (banane, maline, borovnice). Dobimo jo v vsaki bolje založeni trgovini oz. v DM-u.

Sestavine:

  • 2 žlici kvalitetnega kakava
  • 2 žlici javorjevega sirupa (nadomestimo z medom)
  • 1 žlička vanilijevega ekstrakta
  • 2 skodelici mleka rastlinskega izvora
  • 4-5 čajnih žličk chia semen
  • sveža banana

V skledo dodamo kakav, javorjev sirup, vanilijev ekstrakt (po želji), mleko in chia semena. Mešamo dokler se vse sestavine ne združijo. Mešanico pustimo stati 15 minut, po poteku časa zmes še enkrat premešamo. Puding vlijemo v posodice s pokrovom in ga čez noč shranimo v hladilnik. Pred postrežbo okrasimo s svežim sadjem.

sladke-petke.si