Novoletne zaobljube

Še slab teden do konca leta 2016, čas ko vsi premlevamo kaj se nam je zgodilo, kaj bi želeli popraviti, kaj spremeniti.

Večina ko sliši, da kdo govori o novoletnih zaobljubah postane negativna in črnogleda, da jih je brezveze določiti, saj se jih nihče ne drži in izgubi voljo že v drugem tednu januarja. Zaradi omenjenega sem se odločila, da z vami delim pozitivno zgodbo o novoletnih zaobljubah in o tem kako presenetiti samega sebe. 🙂

dscf8783

 

Ne morem verjeti, da je leto naokrog. Ne dolgo nazaj se je približevalo silvestrovo 2015, ko sem se odločila, da bom v letu 2016 nekaj spremenila. Vedela sem, da moram v življenje uvesti rutino v obliki športa. Gibanje sem v zadnjih šestih letih odkar živim v Ljubljani popolnoma zanemarila. Vedno, ampak res vedno sem najdla kakšen izgovor. Potem sem se odločila, da me nič ne bo ustavilo. Ne lenoba, ne mraz, ne ljudje, ki so mi govorili kako se ti da. 🙂

Na novega leta dan sem se odločila dve stvari, in sicer da pretečem svoj prvi polmaraton (21km) ter da spremenim svoje prehranjevalne navade.

Ker sem se odločila, da že maja v Radencih na Maratonu treh src pretečem svoj prvi polmaraton, sem imela časa bolj malo, dobre štiri meseca aktivnega treninga, večino v mrzlih dnevih.  Nisem se dolgo obotavljala, ampak začela enostavno teči takoj, ko so minili prazniki, v turobnem januarju, ko se tako ali tako nič ne dogaja.

Ne bom lagala, prej sem že tekla in imela za sabo nekaj tekem na 10 km. Na začetku se mi je 21km zdelo par kilometrov več kot sem že pretekla. 🙂 Kmalu sem ugotovila, da ni tako enostoavno kot se izgovori. 🙂 Z malce več discipline in predvsem bolj planiranem vsakdanu se zmore marsikaj. Iz tedna v teden, ko sem videla svoj napredek, sem imela več volje in motivacije.

Občutek, ko sem prišla čez cilj po dveh urah in dvajsetih mnutah je bil več kot fenomenalen, še solzica se mi je utrnila, ko sem prestopila ciljno črto.

Priznam, da sem se okrog 15 kilometra borila ne samo s težkimi nogami tudi z mislijo kaj je meni tega treba. 🙂 Rešila me je glasba na mojem Ipodu, predvsem reper Zlatko s svojimi zanimivimi besedili in pozitivni tekači okrog mene, kateri so me vzpodbudili, ko sem to potrebovala.

Minilo je precej mesecev od zmage maja, vendar še vedno tečem in se pridno pripravljam na tekaške zmage v letu 2017. Potrebna je samo volja, nič drugega. 🙂 No pa dobre teniske. 🙂

Kar se tiče prehrane nisem imela nobene posebne diete, enostavno sem iz jedilnika črtala kruh, testenine, riž, sladkarije. Moj jedilnik je bil sestavljen iz zelenjave, mesa, rib, jajc. V začetku, ko mi je bilo hudo sem si privoščila kavo s smetano ali košček prave čokolade.

Danes je omenjena prehrana že moj vsakdan.

Čez teden se držim omenjene rutine in se pretežno prehranjujem na zgoraj naveden način. Skupaj s tekom ter prehrano sem nazaj na teži, ki sem jo imela leta 2010, ko sem se preselila v Ljubljano. 🙂 Vsekakor ponosna sama nase. 🙂

No čez vikend si znam dati duška in si privoščim, kar si zaželim. Vidite tudi na blogu, da se nisem odrekla čudovitim sladicam, te bodo vedno moja strast in pobeg pred resničnostjo. 🙂

Novo leto – nov začetek.

Dovolj časa imate, da ugotovite kaj boste spremenili v naslednji 365 dneh, ki so pred nami. 🙂 Jaz svoje predloge pridno zbiram na listu papirja, odločim še šele 1. januarja 2017. 🙂

Lep pozitiven pozdrav Klavdija

14894494_10208746500793402_218060723_o

sladke-petke.si

Število Komentarjev: 0

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja