Rezanci s piščancem

Po shrambi so se mi valjali rezanci, ki sem jih kupila v okviru azijskega tedna v eni izmed trgovin. Vem, da v okviru takšnih akcij ni pametno nabavljati sestavin, saj vedno kupimo tisto česar ne potrebujemo. Ampak za ta nakup mi ni žal, saj so bili rezanci s piščancem noro okusni. Pravi comfort food po delovnem dnevu. Za pripravo potrebujete pičlih 30 minut.

Sestavine:

  • 250g piščanca (priporočam izkoščičena piščančja stegna brez kože, lahko tudi piščančja prsa)
  • začimbe: sol, poper, mleti česen, mleti ingver, mleti čili
  • 1 zelena paprika
  • 1 korenček
  • 1 večja mlada čebula
  • olivno olje
  • sojina omaka
  • 100g rezancev

 

Najprej pripravimo meso. Operemo, osušimo s papirnatimi brisačkami in narezemo na manjše poljubne kose. Začinimo s soljo, poprom, mletim česnom in ingverjem ter žlico sojine omake. Po želji dodamo še ščepec mletega čilija, v kolikor smo ljubitelji pekoče hrane. Premešamo in posodo pokrijemo s plastično folijo, da se meso marinira. V tem času pripravimo zelenjavo.

Korenček, papriko in mlado čebulo očistimo in narežemo na rezine. V ponev dodamo brizg olivnega olja in popečemo piščančje meso, cca. deset minut. Ko je meso pečeno ga shranimo do uporabe v pokrito posodo. V isto ponev, v kateri smo pražili meso dodamo brizg olivnega olja in narezan korenček ter papriko. Pražimo le toliko, da se zelenjava malce zmehča. Predlagam da po parih minutah zalijemo zelenjavo z brizgom vode, s tem ohranimo sočnost zelenjave. Ponev odstavimo iz štedilnika, primešamo pečeno piščančje meso in mlado čebulo.

Rezance pripravimo v skladu z navodili iz embalaže, pri teh je bilo potrebno, da rezance namočimo v vroči vodi za pet minut. Rezance odcedimo in jih primešamo zelenjavi in mesu. Po želji dodamo še eno žlico sojine omake in začimimo. Dober tek. 🙂

sladke-petke.si